Vasárnapi ebéd a Végállomás-ban

Az elmúlt hónap eseményei: Február

Vasárnapi ebéd a Végállomás-ban

Februrárban már kezdte bontogatni szárnyait a tavasz, kellemes napsütéses időben tölthettük így a névnapomat és tesóm születésnapját a Végállomás étteremben Miskolcon. Már nagyon vártam ezt az ebédet, mert sok jót hallottam az étteremről, én magam is már véleményt akartam róla formálni. Íme: 

A hely magam nagyon ízléses, otthonos és elegáns egyszerre. Vasárnap meglehetősen sokan fordulnak meg itt, látszik, hogy népszerűnek számít a hely a városban. 

ÉS akkor most az ételről.A többiekkel ellentétben én kihagytam a levest és csak egy "könnyed" második fogást választottam: Vajban sült csirkemell filé mádi sajtokkal grillezve, kevert salátával, burgonyapürével

A tálalás nagyon ízléses volt, nem spóroltak az adaggal sem,az ízek erősek, fűszeresek voltak, talán túl tömények is. Kicsit nehezteltem rá, hogy a csirkehúsok steak vastagságúra voltak vágva, úgy kellett "fűrészelni", de azért elégedett voltam alapvetően azzal, amit kaptam. A házi limonádé gyakorlatilag a legegyszerűbb limonádé volt, semmi extra íz vagy mentalevél benne. A többieknek nagyon ízlettek az ételek, mindössze az egyik feles pohárban indokolatlanul úszkáló kupak törte le a kedvüket még a kezdeti koccintásnál.

Desszertnek panna cottát kértem, mert azzal eddig nagyon jó tapasztalataim voltak más helyeken (Anyukám mondta, Mauro étterme Zamárdiban). Gyakorlatilag ez volt a legnagyobb csalódás. Egy kis tálkában valami tejberizs kinézetű öntetet kaptam, a tetején kandírozott naranccsal. Nem erre számítottam... A panna cottának az lenne a lényege, hogy pont annyira legyen lágy és szilárd egyszerre, hogy még képes legyen megtartani a formáját és egyben maradjon. Az ízvilággal minden rendben volt,de ez a panna cotta sokmindent tudott,csak megtartani a formáját nem. Úgy látom, azóta le is került a desszertek listájáról az étlapon. 

Meglehetősen vegyes érzelmekkel hagytam el a helyet. Jót ettünk, egy vasárnapi ebédnek tökéletes volt, de sajnos végképp nem ütötte meg a 10/10-es szintet. Talán adnom kéne nekik még egy esélyt:)




Megjegyzések