2013 nyár- néhány újdonság a gardróbba

Sajnos a papucsok és szandálok sosem voltak örökéletűek. Ez tény. Másfelől pedig mégiscsak nőből vagyok és képtelen vagyok beérni egy új szezon és évszak beköszöntével egyetlen pár új lábbelivel. Ez is egy tény. Ezeknek az eredménye lett a fenti néhány pár nyári cipellő:) A New Yorker meglehetősen sok leárazott vagy egyszerűen csak olcsó cipővel és papuccsal büszkélkedik, ajánlom mindenki figyelmébe.Az első választás, a zöld, mintás flip-flop volt, hiszen tengerpartra vagy strandra mégicsak ezek a kis egyszerű flip-flopok a legkényelmesebbek. A pántos szandál egy alapvető darab ezen a nyáron, szerencsére már több éve felkapottak, ezért nem kell félni, hogy túl hamar kimenne a divatból, ráadásul tökéletesen passzol a lazább nyári shortokhoz és pólókhoz és a kicsit elegánsabb ruhákhoz is. A vékony halványzöldes cipőt pedig egyszerűen tökéletesnek találtam a hűvösebb nyári estékre. A szín már önmagában is tetszett, a kényelem és az ár láttán sajnos egyből tudtam, hogy ebből vásárlás lesz. A legvégére hagynám a virágmintás shortot, amire a Springfield-ben találtam rá. Kényelmes, mutatós, kellemes színű, nagyon szerethető, igazi nyári kedvenc lett. Mindigis híve voltam az "okosan vásárlásnak" (minél kevesebb pénzért minél jobb és egyedi dolgokat találni), ezért legközelebb megosztom veletek a turkálóból szerzett kincseimet is.

Megjegyzések