Get to know F&F

Sokan alábecsülik valószínűleg Magyarországon az F&F márkát, mivel a Tesco üzleteiben találkozhatunk velük csak. Előítéletek, a szokásos. Őszintén szólva, kicsit én is így voltam vele eleinte, de az utóbbi 1-2 évben teljesen elszálltak a kételyeim. Külön még az F&F oldalára is regisztráltam, hogy láthassam, milyen új dolgokkal rukkol elő a márka és mik lesznek nálunk elérhetőek a közeljövőben. Büszkén mondhatjuk, hogy a Tescoban mostmár nem csak a megszokott elegáns női blézerek és szövetkabátok díszelegnek a ruharészlegen egész évben, hanem egy friss, színes kínálatot találunk mostmár ott. Már kora tavasszal találkoztam nyári flip-flop papucsokkal, shortokkal az üzletben, ami kicsit meglepő volt, de nem lehetett ellenállni. Bár kint még szakadt a hó, én máris egy pár apró nyári szandállal a kezemben slattyogtam a pénztárhoz. A leárazásaik tényleg leárazások, terméktől és az ár mértékétől függetlenül. Táskák, pólók, farmer és más egyéb nadrágok, finom ballonkabátok, apró bőrdzsekik, kiegészítők, fehérneműk, cipők, minden, amire csak egy mai divatos nőnek igénye lehet. És ami fontos, stílustól és korosztálytól függetlenül! Ráadásul az F&F nemcsak a ruházatra fókuszál, hanem az F&F Home elnevezés alatt lakberendezési  tárgyakat is gyárt, az ágyneműtől kezdve a lámpákig.

Érdemes megnézni a legújabb ajánlataikat:

http://www.ffdivat.com/hu#




Megpróbáltam kiemelni és összegyűjteni a szerintem legjobb darabokat, amiket az új szezon és kínálat ígér:

Csokolédés lakberendezési tárgyak:

 

http://www.ffdivat.com/hu/products/t%C3%A9l-2012/ff-home/h%C3%A1l%C3%B3szoba/


A nyári újdonságokat illetően a következőt tudom ajánlani a mintás darabok közül:


Kedvenc kiegészítőim (nagyon jó áron!):

1. Táskák




2. Napszemüvegek




3. Egyéb kiegészítők:




Legszimpatikusabb új nyári szandáljaik:

 


Megjegyzések